Cel mai puternic Porsche Cayenne este un hibrid plug-in

Porsche continuă să se concentreze constant pe e-mobilitate, gama Cayenne urmând exemplul Panamera și prezentând acum un hibrid plug-in ca nou model de vârf. Cayenne Turbo S E-Hybrid și Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé își iau puterea de 500 kW (680 PS) din interacțiunea inteligentă a unui motor V8 de patru litri (404 kW / 550 CP) cu unul electric, integrat cu transmisia Tiptronic S cu opt viteze (100 kW / 136 PS).

Cayenne Turbo S E-Hybrid și Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé Foto: Porsche

Cayenne Turbo S E-Hybrid și Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Foto: Porsche

Cuplul maxim al sistemului de 900 Nm este disponibil imediat de peste turația de ralanti. Ambele modele accelerează de pe loc la 100 km / h în 3,8 secunde și ating o viteză maximă de 295 km / h. Această performanță excepțională este asociată cu un nivel ridicat de eficiență: CayenneTurbo S E-Hybrid și Turbo S E-Hybrid Coupé pot parcurge până la 40 de kilometri cu zero emisii. Consumul mediu măsurat NEDC este de 3,9-3,7 l / 100 km (combustibil) și 19,6-18,7 kWh / 100 km (electric).

În plus față de cele două modele de top, gama hibridă de la Porsche include acum noul Cayenne E-Hybrid Coupé, cu o putere a sistemului de 340 kW (462 PS), un cuplu de 700 Nm și o autonomie electrică de până la 43 de kilometri. Cayenne E-Hybrid, care are acum un filtru de particule pentru benzină, este din nou disponibil la comandă.

Cayenne Turbo S E-Hybrid Foto: Porsche

Cayenne Turbo S E-Hybrid
Foto: Porsche

Viteze de până la 135 km / h doar cu propulsia electrică
La fel ca toate hibridele plug-in Porsche, noul model de top din gama Cayenne este unul dintre cele mai sportive automobile din segmentul premium – nu în ciuda propulsiei sale hibride, ci datorită ei. La modelele E-Hybrid Cayenne Turbo S, motorul electric este situat între motorul V8 și transmisia Tiptronic S cu opt trepte.
Cele două motoare sunt interconectate printr-un ambreiaj de separare din interiorul modulului hibrid, denumit actuator electric al ambreiajului (ECA – Electric ClutchActuator). În modul de conducere E-Power, motorul electric poate propulsa automobilul până la o viteză maximă de 135 km / h. Acesta poate fi utilizat și în celelalte moduri, pentru un impuls suplimentar. Aceste moduri pot fi selectate prin intermediul pachetului standard Sport Chrono (Hybrid Auto, Sport și Sport Plus). Porsche a preluat această strategie de impuls de putere de la mașina super sport 918 Spyder.

Bateria litiu-ion este instalată sub podeaua spațiului de încărcare și are o capacitate de 14,1 kWh. Bateria de înaltă tensiune poate fi complet încărcată în 2,4 ore cu încărcătorul de bord standard de 7,2 kW, la utilizarea unei conexiuni de 400 de volți cu o siguranță de 16 amperi. Procesul de încărcare durează șase ore de la o priză convențională, la 230 volți și 10 amperi. Încărcarea poate fi programată și prin intermediul Porsche Communication Management (PCM) sau al aplicației Porsche Connect (pentru smartphone-uri și Apple® Watch).

Cayenne Turbo S E-Hybrid Foto: Porsche

Cayenne Turbo S E-Hybrid
Foto: Porsche

Sistem de stabilizare anti-ruliu, suspensiepe aer și frâne ceramice în standard
CayenneTurbo S E-Hybrid și CayenneTurbo S E-Hybrid Coupé vin bine echipate din fabricație: printre dotările standard se numără Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) – sistemul electric de stabilizare anti-ruliu, Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) cu diferențial blocabil pe puntea spate, sistemul de frânare de înaltă performanță Porsche Ceramic Composite (PCCB), jante din aliaj ușor de 21 inci cu design Aero, inclusiv pasaje ale roților în culoarea caroseriei, servodirecție Plus, și pachet Sport Chrono. Suspensia de aer adaptabilă cu trei camere, inclusiv Porsche Active Suspension Management (PASM), asigură un spectru larg de dinamici tipice de conducere Porsche și o călătorie confortabilă. Jantele din aliaj ușor de 22 inci și direcția pe puntea spate sunt de asemenea disponibile ca opțiuni.

Cayenne Turbo S E-Hybrid și Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé Foto: Porsche

Cayenne Turbo S E-Hybrid și Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Foto: Porsche

Conectivitate completă și climatizare auxiliară standard
Toate modelele Cayenne includ conectivitate completă standard. Aceasta permite navigarea online cu informații despre trafic în timp real, control vocal inteligent online și servicii extinse Porsche Connect – inclusiv căutarea stațiilor publice de încărcare. Opțiunile suplimentare pentru toate modelele Cayenne includ wireless Apple Car Play®, noi porturi USB-C și un suport pentru smartphone cu funcție de încărcare inductivă. Toate modelele hibride de la Porsche au aer condiționat auxiliar. Acesta poate fi controlat de la distanță, direct prin PCM și prin aplicația Porsche Connect, și permite încălzirea și răcirea vehiculului chiar și atunci când motorul nu este pornit.

Toate modelele Cayenne sunt dotate cu faruri LED, sistem cruise control cu funcție de limitare a vitezei, cameră pentru protecție pentru pietoni și Park Assist în față și spate – inclusiv cameră de asistență la mersul cu spatele pentru modelele Cayenne Coupé. Accesoriile opționale includ faruri cu matrice LED, afișaj pe parbriz, sistem de vizualizare pe timp de noapte cu cameră termică și copilot digital Porsche InnoDrive, inclusiv control de croazieră adaptiv, asistență pentru păstrarea benzii, recunoașterea semnelor rutiere, ghidare activă a benzii, asistență pentru intersecții și frânare de urgență.

Cayenne Turbo S E-Hybrid și Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé Foto: Porsche

Cayenne Turbo S E-Hybrid și Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Foto: Porsche

Un dublu debut: Cayenne Coupé ca hibrid V6 și V8
Cu Cayenne Coupé, Porsche a adăugat o variantă și mai sportivă la linia sa de succes SUV. Reperele coupé includ linii mai ascuțite, cu plafonul și partea din spate unice, un spoiler spate adaptiv, o banchetă spate cu caracteristicile a două scaune individuale și două design-uri diferite ale acoperișului: un acoperiș panoramic, din sticlă, ca standard și un acoperiș din fibră de carbon, opțional. Ca și modelul de bază, SUV-ul coupé este acum disponibil în două versiuni hibride diferite: echipat cu motorul V8 biturbo de 4,0 litri sau cu un turbo V6 de 3,0 litri. Noul Cayenne E-Hybrid Coupé are o putere de sistem de 340 kW (462 CP) și un cuplu al sistemului de 700 Nm. Împreună cu pachetul standard Sport Chrono, ajunge de pe loc la 100 km / h în 5,1 secunde
(5,0 secunde cu pachetele sport ușoare) și are o viteză maximă de 253 km / h. Consumul mediu conform noului ciclu de conducere european (NEDC) este de 3,2-3,1 l / 100 km (combustibil) și 18,7 – 17,7 kWh / 100 km (electric). Autonomia în mod pur electric este de până la 43 de kilometri.

Cayenne Turbo S E-Hybrid Foto: Porsche

Cayenne Turbo S E-Hybrid
Foto: Porsche

Informații suplimentare, precum materiale foto și video găsiți în Porsche Newsroom: newsroom.porsche.com

Cayenne Turbo S E-Hybrid: Consumul de combustibil combinat 3,9–3,7 l / 100 km, consum de energie electrică 19,6–18,7 kWh / 100 km, emisiile de CO2 combinate 90 –85 g / km

Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé: consum de combustibil combinat 3,9-3,7 l / 100 km, consum de energie electrica 19,6–18,7 kWh / 100 km, emisiile de CO2 combinate 90–85 g / km

Cayenne E-Hybrid: consumul de combustibil combinat 3,2-3,1 l / 100 km, consumul de energie electrică 18,5–17,6 kWh / 100 km, emisiile de CO2 combinate 74–70 g / km

Cayenne E-Hybrid Coupé: Consumul de combustibil combinat 3,2-3,1 l / 100 km, consumul de energie electrică 18.7-17.7 kWh / 100 km, emisiile de CO2combinate 75-72 g / km

Consumul și valorile emisiilor de CO2 au fost calculate în conformitate cu noua procedură de testare a vehiculelor ușoare armonizate la nivel mondial (WLTP). Valorile NEDC derivate din aceasta trebuie să fie specificate deocamdată. Aceste valori nu pot fi comparate cu valorile calculate pe baza procedurii de măsurare NEDC utilizate anterior.

This entry was posted in Lansari modele noi and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *