Porsche Digital lanseaza o platforma online de design care permite personalizarea automobilelor

Propriul design, la o simplă atingere a unui buton: Porsche Digital lansează configuratorul online “Second Skin”, care va permite clienților să aplice peste vopseaua automobilelor autocolante cu modele personalizate. În plus față de designul clasic inspirat din motorsport, va fi posibilă, de asemenea, aplicarea de modele cu influențe din modă și artă.

"Second Skin" va fi disponibil din iulie 2019 Foto: Porsche

“Second Skin” va fi disponibil din iulie 2019
Foto: Porsche

Culori legendare Porsche, care nu au fost disponibile până acum, vor putea fi și ele utilizate. Pentru a realiza acest lucru, platforma colaborează cu artiști renumiți, studiouri de design, furnizori de folii și producători de vopsele pe bază de vinil.

“Dat fiind că piața acestui segment de servicii este foarte fragmentată, am creat un punct unic de legătură cu “Second Skin”, pentru a putea garanta calitatea și a oferi o gamă extinsă de opțiuni pentru găsirea unei soluții de design și personalizare”, spune Simon Weiss, coordonatorul proiectului în cadrul Porsche Digital. Din acest motiv, întregul proces de proiectare și comandă se face în cadrul “Second Skin”: clienții selectează automobilul și își proiectează design-ul independent sau ca parte a unei consultări, pentru a obține o ofertă financiară orientativă și pentru a putea finaliza comanda online.

Porsche 911 RSR, personalizat cu ”Second Skin” la cursa de 24 ore de la Le Mans

Puteți vedea cât de spectaculos poate arăta un automobil Porsche configurat în această platformă la cursa de 24 de ore de la Le Mans, sâmbătă și duminică, 15 și 16 iunie 2019. Echipa Porsche de client, Project-1, va intra în cursa de anduranță cu un Porsche 911 RSR, designul acestuia fiind realizat de artistul Richard Phillips. În acest scop, artistul pop, originar din New York, a îmbinat trei dintre cele mai populare opere ale sale și a creat un design unic, implementat în colaborare cu Porsche Digital și “Second Skin”.

“Am vrut să folosim proiectul la Le Mans pentru a demonstra ce putem face în ceea ce privește designul automobilelor și că nu există limite ale imaginației cu “Second Skin”. Cea mai mare provocare a fost să se aplice o imagine în trei părți pe un autovehicul. Suntem foarte fericiți și mulțumiți de rezultat, deoarece efectul culorilor este unic”, explică Florian Rothfuss, director al Digital Business la Porsche Digital.

Porsche 911 RSR, personalizat cu ”Second Skin” la cursa de 24 ore de la Le Mans Foto: Porsche

Porsche 911 RSR, personalizat cu ”Second Skin” la cursa de 24 ore de la Le Mans
Foto: Porsche

Serviciul Porsche nu este disponibil în exclusivitate proprietarilor Porsche
“Second Skin” va fi disponibil, inițial, din iulie 2019 la www.secondskin.design. Pre-înscrierile sunt disponibile încă de acum. Toate modelele actuale Porsche, dar și autovehiculele altor mărci pot fi proiectate și personalizate pe platformă. Costurile pentru personalizarea completă a unui automobil încep de la aproximativ 4.000 de euro.

Informații suplimentare, precum și materiale foto și video găsiți în Porsche Newsroom: newsroom.porsche.com.

This entry was posted in Business and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *