Dezvoltarea sistemului de propulsie Porsche pentru Formula E – etapa finala

Dezvoltarea sistemului de propulsie al primului automobil Porsche Formula E intră în etapa finală. Producătorul de mașini sport din Stuttgart va intra în campionatul ABB FIA Formula E în luna noiembrie. Federația Internațională pentru Automobile (FIA) va efectua omologarea în această vară, după care nu se vor mai putea face nici un fel de modificări pentru Sezonul 6. Seria de infografice “Road to Formula E” arată progresul până în acest moment.

Porsche, Formula E, car, Neel Jani, rollout, Weissach, 2019 Photo: Porsche

Porsche Formula E car – Neel Jani (rollout, Weissach, 2019)
Photo: Porsche

Dezvoltarea sistemului de propulsie este esențială pentru omologarea modelului Porsche și este un factor competitiv decisiv. În ceea ce privește bugetul, Formula E oferă șasiul mașinii și bateria standard, în timp ce toate componentele trenului de rulare sunt conceptele individuale ale producătorului, ceea ce înseamnă că Porsche are libertate de decizie în ceea ce privește dezvoltarea tehnologiilor-cheie. Acestea includ motorul electric, invertorul, sistemul de frânare, transmisia, diferențialul, arborii de transmisie și componentele de suspensie atașate la puntea spate, precum și sistemul de răcire și unitatea de comandă.

Seria de Infografice ”Drumul spre Formula E” – al doilea capitol  Foto: Porsche

Seria de Infografice ”Drumul spre Formula E” – al doilea capitol
Foto: Porsche

Malte Huneke (Technical Project Leader): “De când am început construirea mașinii Porsche Formula E în ianuarie, am făcut progrese majore, atât în ceea ce privește dezvoltarea, cât și testarea. Vom continua să-i optimizăm componentele până la omologare pentru a ne asigura că suntem perfect pregătiți pentru debutul nostru în sezonul de Formula E. Etapa de simulare este deosebit de utilă în optimizarea gestionării energiei, spre exemplu. Cu toate acestea, condițiile reale prevalează pe o pistă de curse. De exemplu, nu este posibil să se simuleze cu exactitate în simulator sau pe bancul de testare comportamentul mașinii pe borduri. Gestionarea anvelopelor și comportamentul frânelor sunt cercetate cel mai bine pe pista de curse. Suntem în grafic: cu testări extinse pe pistele de curse, în simulator și pe bancul de testare. Obținem date importante și informații despre dezvoltarea sistemului de propulsie Porsche, combinând toate aceste surse disponibile.”

Malte Huneke, Technical Project Leader Photo: Porsche

Malte Huneke, Technical Project Leader
Photo: Porsche

Informații suplimentare, precum și materiale foto și video găsiți în Porsche Newsroom: newsroom.porsche.de.

This entry was posted in Motorsport and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *