Noul Cayenne S Coupe de 440 CP este disponibil la comanda

Porsche lansează o noua variantă puternică a modelului Cayenne Coupé: automobilul poate fi deja comandat și va ajunge în centrele Porsche la sfârșitul lunii iulie. Motorul V6 de 2,9 litri, twin-turbo, care produce 324 kW (440 CP) este inima noului Cayenne S Coupé. Cuplul maxim de 550 Nm asigură SUV-ului Coupé o accelerație de la 0 la 100 km/h în 5,0 secunde, în condițiile de echipare cu pachetul standard Sport Chrono. Această valoare scade la 4,9 secunde, cu cele trei pachete sportive opționale. Viteza maximă atinsă este de 263 km/h.

Cayenne S Coupé Foto: Porsche

Cayenne S Coupé
Foto: Porsche

În plus față de pachetul Sport Chrono, dotarea standard include funcția Power Steering Plus, jante din aliaj de 20 de inci, Park Assist în față și în spate, inclusiv cameră pentru marșarier și Porsche Active Suspension Management (PASM).

Cu noul Cayenne S Coupé, gama se extinde, dar Porsche Cayenne Coupé de 250 kW (340 CP) și Cayenne Turbo Coupé de 404 kW (550 CP) vor fi deja disponibile la reprezentanțe de la sfârșitul lunii mai. Cele mai importante aspecte ale modelului Coupé includ linii mai clare cu o secțiune spate unică, spoilerul adaptabil pentru plafon, două concepte de acoperiș diferite și o banchetă spate cu caracteristicile a două scaune individuale, având o poziție care este coborâtă cu 30 de milimetri, comparativ cu Cayenne. Automobilul dispune, în dotarea standard, de un plafon panoramic fix, din sticlă, de 2,16 m2 și, opțional, de un plafon din carbon, conturat, care oferă aspectul caracteristic al unei mașini sport.

Cayenne S Coupé Foto: Porsche

Cayenne S Coupé
Foto: Porsche

Motorul de 2,9 litri twin-turbo al modelului Cayenne S Coupé oferă un cuplu maxim de 550 Nm pentru un interval extins de viteze, la turații, între 1.800 și 5.500 rpm. Ambele turbocompresoare au fost dispuse central, în interiorul V-ului format de cilindri. Astfel motorul cu dimensiuni compacte a fost instalat într-o poziție mai joasã, în interiorul vehiculului. Acest fapt scade centrul de greutate și îmbunătățește dinamica laterală. Traseul scurt de evacuare dintre camerele de combustie și turbocompresoare produce o reacție deosebit de spontană a motorului și o creștere mai rapidă a puterii. Galeria de evacuare a fost integrată în chiulasă, ceea ce reduce greutatea, iar asta înseamnă că galeria este înconjurată de lichidul de răcire. Acest lucru asigură o ardere foarte eficientă, în special la sarcină maximă.

Linia plafonului, mult mai abruptă, care „cade” spre spate, face ca modelul Cayenne Coupé să arate mai dinamic. Acest efect este susținut de un spoiler fix al plafonului, care accentuează silueta distinctă a variantei Coupé. Parbrizul și stâlpul A sunt mai reduse comparativ cu modelul Cayenne, datorită plafonului coborât cu aproximativ 20 de milimetri. Ușile și aripile din spate, redesenate, lărgesc ”umerii” automobilului cu 18 milimetri, contribuind la alura sa musculoasă. Pe fiecare model Cayenne Coupé, un spoiler al plafonului este combinat cu un nou spoiler spate fix, ca parte a pachetului Porsche Active Aerodynamics (PAA). Spoilerul este integrat armonios în silueta modelului și se extinde cu 135 mm la viteze de peste 90 km/h, mărind forța deportantă pe puntea spate, îmbunătățind stabilitatea.

Cayenne S Coupé Foto: Porsche

Cayenne S Coupé
Foto: Porsche

Cayenne S Coupé Foto: Porsche

Cayenne S Coupé
Foto: Porsche

Informații suplimentare, materiale foto și video găsiți în Porsche Newsroom: newsroom.porsche.com

Cayenne Coupé:
Consum mixt de combustibil 9,4-9,3 l / 100 km; emisii mixte de CO2 215-212 g/km

Cayenne S Coupé:
Consum mixt de combustibil 9,4-9,2 l / 100 km; emisii mixte de CO2 216-212 g/km

Cayenne Turbo Coupé:
Consum mixt de combustibil 11,4-11,3 l / 100 km; emisii mixte de CO2 261-258 g/km

Valorile consumului și ale emisiilor de CO2 au fost calculate utilizând noua procedură de testare a vehiculelor ușoare armonizată la nivel mondial (WLTP). Valorile NEDC derivate din aceasta trebuie să fie în continuare specificate, pentru moment. Aceste valori nu pot fi comparate cu valorile calculate pe baza procedurii de măsurare NEDC, care era utilizată anterior.

This entry was posted in Lansari modele noi and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *