10 milioane de euro suplimentare pentru Fundatia Ferry Porsche

Implicarea socială este o tradiție pentru Porsche. Odată cu înființarea noii fundații, în luna mai a acestui an, constructorul de mașini sport și-a extins și mai mult acest angajament. Consiliul de Administrație al Porsche AG a decis să doneze încă 10 milioane de euro pentru Fundația Ferry Porsche, dublând capitalul fundației până la 22 de milioane de euro. Aceste fonduri suplimentare vor fi disponibile pe termen lung pentru a sprijini proiecte caritabile – în special în domeniul educațional și social, precum și proiecte pentru copii și tineri.

Ferry Porsche Foto: Porsche

Ferry Porsche
Foto: Porsche

„Pentru Porsche, succesul financiar și responsabilitatea socială au fost întotdeauna în strânsă legătură. Această donație este o dovadă clară a angajamentului nostru față de această tradiție”, a spus Oliver Blume, CEO Porsche AG. „Fiecare cent investit în proiecte caritabile este bine cheltuit”.

Fundația Ferry Porsche a fost înființată în mai 2018, pentru a marca cea de-a 70-a aniversare a mărcii și a fost inițial finanțată cu 10 milioane de euro. Constructorul auto a donat încă 2,5 milioane de euro – 2 milioane de euro ca fond inițial și 500.000 euro pentru activitățile propriu-zise ale fundației – din veniturile obținute în urma licitației „Project Gold”, un exemplar 911 clasic, în finisaj Golden Yellow Metallic. Pe fondul aniversarii a 70 de ani de existență a mașinilor sport Porsche, experții de la Porsche Classic au venit cu ideea construirii unui vehicul complet nou, bazat pe o caroserie originală type 993, din cele peste 6.500 de piese originale deținute de Porsche Classic doar pentru această generație de vehicul. Exemplarul unic 911 face referire la designul 911 Turbo S Exclusive Series din generația 991. Vehiculul de colecție a fost licitat în cadrul „RM Sotheby’s – The Porsche 70th Anniversary Auction 2018”, la Porsche Experience Center Atlanta (SUA), în Octombrie 2018, pentru suma de 3,1 milioane $.

Fundația Ferry Porsche a donat peste 400.000 de euro în 2018: de exemplu, organizația caritabilă „App Camps”, care creează materiale didactice digitale, a primit 30.000 de euro. Școala Ferdinand Porsche Gymnasium Zuffenhausen a reușit să amenajeze „un spațiu de învățare 4.0” cu ajutorul fundației. Ambele proiecte oferă tinerilor expertiza de care au nevoie pentru un viitor digital. Ludwigsburger „MusikImpulse” a primit o donație de 15.000 de euro. Acest program de învățare timpurie a muzicii, condus de Jugendmusikschule Ludwigsburg, oferă acces la educație muzicală pentru 1.400 de copii, de la o vârstă fragedă. Alte organizații care au primit, de asemenea, contribuții semnificative sunt: „ADAC Stiftung Sport”, pentru promovarea piloților talentați de curse pe circuit; Hymnus Boys’ Choir – una dintre cele mai longevive instituții culturale din Stuttgart; și Fundația Christoph Sonntag, pentru Săptămânile Toleranței, pe parcursul cărora tinerii abordează subiecte precum diversitatea și acceptarea. Aktion Weihnachten e. V. și Trott-war, care au ca scop sprijinirea persoanelor nevoiașe din Stuttgart și din zonele înconjurătoare, au primit o donație totală de 30.000 de euro.

Numele fundației este preluat de la Ferry Porsche, cel care a înființat marca de mașini sport în 1948. Filozofia sa privind responsabilitatea socială a influențat compania până în prezent. Fundația Ferry Porsche se concentrează în primul rând pe proiecte din locațiile apropiate fabricilor companiei din Stuttgart, Weissach și Leipzig, sprijinind, în același timp, proiecte din locațiile internaționale în care compania deține filiale de vânzări. Fundația sprijină inițiative din domenii precum știință, cercetare și training, educație și dezvoltare, promovând programe culturale și de mediu și ajutând persoane cu o situație socială dificilă. Activitățile fundației se axează în principal pe tineri, iar în viitor, pe lângă proiectele mai sus menționate, aceasta intenționează să creeze și programe proprii.

Consum:
911 Turbo S Exclusive Series: consum mixt de carburant: 9,1 l/100 km; emisii mixte de CO2: 212 g/km

This entry was posted in Business and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *