Porsche investeste in start-up-ul elvetian WayRay

Porsche a investit în WayRay, start-up-ul din Zurich care dezvoltă display-uri holografice de realitate augmentată și lucrează la integrarea obiectelor virtuale în experiența de condus. Porsche este investitor strategic principal în cadrul rundei actuale de finanțare Seria C. Valoarea totală a rundei de finanțare este de 80 de milioane de dolari SUA (69 milioane de euro).

Foto: Porsche

Foto: Porsche

Porsche a investit într-o participație la WayRay alături de Hyundai Motor, JVC-Kenwood și diverse alte fonduri de investiții, poziționându-se alături de investitori precum Alibaba Group. Colaborarea dintre WayRay și Porsche face parte din platforma de inovare “Startup Autobahn” și va fi dezvoltată pentru a promova activ tehnologia orientată către viitor și modurile de utilizare a acesteia în industria auto. WayRay lucrează cu diferiți producători pentru a promova această tehnologie în noi domenii de aplicare.

„Echipa de la WayRay vine cu o expertiză tehnică unică, angajații săi având experiență în industria aerospațială, în dezvoltarea de hardware și software”, spune Lutz Meschke, vicepreședinte al Consiliului Executiv și Membru în Consiliul Executiv, Responsabil de Finanțe și IT în cadrul Porsche. ”Ideile și produsele inovatoare ale WayRay s-au dovedit a avea un potențial enorm. Suntem convinși că, prin asocierea cu WayRay, vom putea oferi clienților noștri soluții la standardele cu care Porsche i-a obișnuit. De aceea am ales să facem o investiție strategică.”

Vitaly Ponomarev, CEO Wayray și Lutz Meschke, vicepreședinte al Consiliului Executiv și Membru în Consiliul Executiv, Responsabil de Finanțe și IT în cadrul Porsche (de la stânga la dreapta). Foto: Porsche

Vitaly Ponomarev, CEO WayRay (stânga) și Lutz Meschke, vicepreședinte al Consiliului Executiv și Membru în Consiliul Executiv, Responsabil de Finanțe și IT în cadrul Porsche (dreapta). Foto: Porsche

WayRay are în prezent peste 250 de angajați, sediul companiei fiind în Zurich. WayRay are, de asemenea, birouri în Rusia, China și SUA, având planificată deschiderea unei linii de producție în Germania, în 2019. În comparație cu dispozitivele convenționale de tip heads-up de pe piață, WayRay oferă un sistem de proiecție mult mai mic, care poate fi instalat în orice vehicul, indiferent de designul interior. Tehnologia este în prezent testată atât pentru șoferi, cât și pentru pasageri, oferind astfel potențial pentru noi concepte, în contextul condusului automat. Porsche și-a stabilit obiectivul de a-și extinde continuu oferta de servicii digitale, iar tehnologia WayRay oferă opțiunea de afișare vizuală a acestor caracteristici pe parbriz.

Foto: Porsche

Foto: Porsche

This entry was posted in Business and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *