Porsche a inceput 2018 cu o crestere de 6% a livrarilor

În primul trimestru din 2018, Porsche AG a livrat aproximativ 63.500 de vehicule în întreaga lume, echivalând cu o creștere de 6% față de aceeași perioadă a anului precedent. Acesta este cel mai de succes prim trimestru din istoria constructorului de mașini sport. Statele Unite, Europa și piața-mamă a companiei, Germania, au fost principalele motoare de creștere, alături de liniile de modele Panamera și 911. Piața americană a înregistrat cea mai mare creștere a livrărilor – de 10% – cu un total de aproximativ 14.000 de vehicule livrate.

Foto: Porsche

Foto: Porsche

În ceea ce privește modelele individuale, Porsche Panamera – introdus în 2017 – a înregistrat cea mai mare creștere procentuală, de aproximativ 200%. Dezvoltarea segmentului hibrid a fost, în mod special, extrem de bine primită: în Europa, peste 60% din modelele Panamera livrate clienților în primul trimestru au fost versiuni hibride.

”Suntem încântați de acest început în forță. În 2018, ne așteptăm să ne menținem la nivelul ridicat atins anul trecut”, a declarat Detlev von Platen, Membru în Consiliul Executiv, Responsabil pentru Vânzări și Marketing, în cadrul Porsche AG. ”Exclusivitatea este mai importantă pentru marca Porsche decât creșterea în sine; cu cota noastră globală de piață de 0,3%, îndeplinim această cerință. Pe lângă dezvoltarea, producția și vânzarea de mașini sport exclusiviste, Porsche se concentrează din ce în ce mai mult asupra unor aspecte precum electrificarea, digitalizarea și conectivitatea. În acest domeniu, este important să îmbinăm valorile tradiționale cu tehnologiile inovatoare. Anul acesta, vom oferi în continuare produse și servicii noi, concepute pentru a fascina clienții și fanii noștri din întreaga lume.”

La Salonul Auto de la Geneva, Porsche a demonstrat ce înseamnă un viitor pur electric pentru marcă, cu ajutorul studiului de concept Mission E Cross Turismo. Acest ”Cross-Utility Vehicle” reprezintă un potențial derivat al versiunii de serie a modelului Mission E, care va fi lansată la sfârșitul anului 2019. Cererea de sisteme alternative de propulsie este deja ridicată în rândul clienților Porsche. ”Succesul modelelor noastre hibride arată că aplicarea valorilor mărcii Porsche acestor tehnologii a fost eficientă”, explică von Platen.

În primul trimestru al anului 2018, China a fost, din nou, cea mai mare piață individuală pentru Porsche. Cu peste 18.600 de vehicule livrate, piața chineză a depășit rezultatul de anul trecut cu 3%. În Europa, mai mult de 20.600 de vehicule au fost livrate clienților, echivalând cu o creștere de 8%. Și livrările pe piața germană au crescut: cu peste 7,700 de vehicule predate clienților, Porsche a înregistrat o creștere de 8% pe piața-mamă.

Încă o dată, modelul cel mai de succes în primul trimestru al acestui an a fost Macan: peste 23.000 de SUV-uri sport au fost livrate în întreaga lume. Fascinația 911 continuă – la începutul anului, Porsche a livrat clienților peste 9.600 de unități din această linie de modele, echivalând cu o creștere de 35%.

This entry was posted in Business and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *