Noul Porsche 911 RSR ia cu asalt rollercoaster-ul din Ardennes

Circuitul din Spa-Francorchamps, una dintre cele mai celebre și mai provocatoare piste de curse din lume, va găzdui a doua etapă a Sports Car World Endurance Championship WEC, pe data de 6 mai. Echipa Porsche GT va participa cu două noi Porsche 911 RSR pe circuitul de Formula 1 din regiunea belgiană Ardennes.

Porsche 911 RSR. Foto: Porsche

Porsche 911 RSR. Foto: Porsche

Mașina de curse, de 510 CP, a fost dezvoltată de la zero la sediul Porsche Motorsport din Weissach, pe baza celei de-a șaptea generații a emblematicului 911. După succesul cursei de debut din SUA, 911 RSR a mai obținut un loc pe podium, terminând pe locul al treilea etapa de deschidere a sezonului WEC din Silverstone.

Cursa

Cu o lungime de 7.004 km, circuitul de Grand Prix din regiunea deluroasă Ardennes este a doua cea mai lungă pistă din calendarul WEC, după Le Mans. Parcursul dificil, ca de rollercoaster, este o provocare pentru piloți și în mod garantat va oferi fanilor o mulțime de momente palpitante. Virajele circuitului au nume sonore, precum La Source, Blanchimont și Stavelot, cărora li se alătură, desigur, și Eau Rouge. Acest ultim viraj dificil a făcut Circuitul Spa-Francorchamps la fel de cunoscut ca gofrele delicioase care sunt vândute în jurul pistei.

Piloții Porsche

Patru piloți de la fabrica Porsche concurează la manșa noului 911 RSR, în cursa de la Spa, pentru echipa Porsche GT. La clasa GTE-Pro, Richard Lietz (Austria),
campionul GT WEC din 2015, și Frédéric Makowiecki (Franța) împart cabina
automobilului #91. Cei doi au început sezonul 2017 pe locul al treilea la cursa de deschidere a sezonului de la Silverstone. Michael Christensen (Danemarca) și Kévin Estre (Franța) pilotează mașina cu numărul de concurs #92. În clasa GTE-Am, două echipe de clienți Porsche vor conduce un 911 RSR din anii precedenți: Dempsey Proton Racing cu tânărul pilot Matteo Cairoli (Italia), cu Christian Ried (Germania) și Marvin Dienst (Germania), iar Gulf Racing cu Michael Wainwright (Marea Britanie), Nick Foster (Australia) și Ben Barker (Marea Britanie).

Porsche 911 RSR

Noul 911 RSR este un vehicul complet nou: suspensia, structura caroseriei, conceptul aerodinamic, motorul și transmisia au fost toate reproiectate în Weissach, de la zero. În funcție de mărimea restrictorului, motorul, care este acum poziționat în fața punții spate, generează aproximativ 510 CP. Datorită difuzorului bară spate de mari dimensiuni, combinat cu o aripă spate montată deasupra, nivelul de deportanță și eficiența aerodinamică au fost semnificativ îmbunătățite. 911 RSR prezintă, de asemenea, la competiția WEC, designul din fabrică îmbunătățit, în culorile primare alb, roșu și negru.

Cursa de șase ore are loc sâmbată, 6 mai, începând cu 15.30 (ora României).

This entry was posted in Business and tagged , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *