Porsche a publicat un raport consolidat, financiar si de sustenabilitate

Pentru prima dată, Porsche a consolidat raportul său financiar cu cel de sustenabilitate. Noul format de raport subliniază importanța interacțiunii dintre factorii economici, ecologici și sociali pentru o creștere sustenabilă și profitabilă. Și conținutul raportului are o nouă abordare – autori cunoscuți răspund întrebărilor fundamentale privind schimbările din industria auto. Raportul este adus la viață prin realitate augumentată – conținutul audio-vizual îmbunătățește experiența de lectură.

Foto: Porsche

Foto: Porsche

“Sustenabilitatea este parte integrantă a strategiei noastre corporative. De aceea, raportul nostru pune accentul, în mod egal, pe valoarea materială tangibilă și intangibilă,” a declarat, la conferința de presă anuală, Oliver Blume, Președintele Boardului Executiv al Porsche AG. Blume a numit fuziunea obiectivelor corporative cu cele de sustenabilitate drept ”un obiectiv clar al direcției noastre strategice”. Oliver Blume a vorbit despre fuziunea acestor obiective ca fundament al creșterii orientate spre satisfacția clienților, câștiguri și locuri de muncă bune și sigure. “Performanța la nivel financiar și responsabilitatea socială nu se exclud reciproc.”

“Noua perspectivă asupra aspectelor non-financiare din raport reflectă succesul companiei pe termen lung încă și mai bine”, a adăugat Lutz Meschke, Vicepreședinte al Boardului Executiv și Membru în Boardul Executiv, Responsabil de Financiar și IT. ”Acest raport reunește, pur și simplu, două domenii care, în opinia noastră, sunt inseparabile.”

În ceea ce privește conținutul, raportul anual și de sustenabilitate pentru 2016 are, de asemenea, o nouă abordare. Formatul, ce include două părți, este conceput pentru a fi, în același timp, informativ și inspirațional. Prima parte a raportului – “Performanța” – documentează dezvoltarea economică și sustenabilă a companiei, precum și capacitatea sa de a face performanță, pe baza datelor financiare, de mediu și de energie, precum și pe baza unei analize a celor mai importante evenimente de pe parcursul anului.

Cea de-a doua parte a raportului – “Perspectiva” – propune teme interesante, precum și perspective inedite asupra unei companii care pendulează între tradiție și viitor. Temele variază de la schimbările din industria auto generate de digitalizare și sustenabilitate – privită ca problemă socială centrală, până la cultura eșecului în procesele de inovare, fabrica viitorului și legătura dintre reînnoire și psihologie. Printre autori se numără eseistul de business Wolf Lotter, experții în sustenabilitate Prof. Dr. Stefan Schaltegger și Dr. Holger Peterson și autorul de business Harald Willenbrock.

Funcțiile de realitate augmentată adaugă raportului conținut audio-video interesant și informativ. Clipurile video și animațiile extind versiunea tipărită în lumea digitală. Gama de servicii a fost, de asemenea, extinsă: comparația interactivă a datelor principale despre companie permite utilizatorilor să compare datele financiare din diferiți ani și să afișeze aceste comparații. Utilizatorul poate compila comparații individuale și prezentări generale, prin selectarea unor parametri, precum perioada de timp și categoria de date principale. Forma de vizualizare (diagramă, tabel) poate fi, de asemenea, selectată de utilizator. Și, nu în ultimul rând, graficele pot fi salvate în diferite formate (PNG, XLS, PDF).

Versiunea online a raportului este disponibilă pe microsite-ul dedicat din Porsche Newsroom (newsroom.porsche.com/reports). Raportul poate fi descărcat direct de pe microsite, iar aplicația Newsroom-AR poate fi instalată din Apple App Store și din Google Play Store.

This entry was posted in Events and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *