Pavilionul Porsche a fost redeschis – un spatiu mai mare si mai multa interactiune cu vizitatorii

Porsche AG a redeschis pavilionul din Autostadt park, din Wolfsburg. Zona expozițională a fost extinsă de la 65 m² la 504 m², iar noul spațiu va găzdui două expoziții speciale în fiecare an. Acesta va fi inaugurat cu o prezentare specială, intitulată “Mission Future Sportscar”, în cadrul căreia vizitatorii vor putea admira prototipul 919 Hybrid, câștigător la cursa de 24 de ore de la Le Mans din acest an, alături de cele 28 de miniaturi Porsche la scară 1:3, care poartă vizitatorii într-o călătorie prin istoria mărcii. Călătoria în timp începe cu Porsche 356, produs în 1948. În plus față de 718 RS 60 Spyder, au fost adăugate generațiile actuale 911, 718 Boxster, 718 Cayman și Panamera.

Noul Pavilion Porsche. Foto: Porsche

Noul Pavilion Porsche. Foto: Porsche

„O altă noutate este că vizitatorii sunt ghidați prin expoziție cu ajutorul unui iPad”, explică Robert Ader, Director Marketing Communications Porsche AG. De exemplu, vizitatorii pot afla de pe tabletă mai multe informații despre cele mai importante 12 evenimente din istoria mărcii, iar machetele Porsche pot fi, și ele, controlate prin intermediul iPad-ului. ”Expoziția noastră interactivă înseamnă nu doar că putem crea o experiență personală pentru fiecare generație, ci și că o putem face mai variată și mai atrăgătoare”, a adăugat Ader. De asemenea, un film despre brandul Porsche se numără printre noutățile pavilionului nostru, oferind mai multe detalii despre valorile și filosofia producătorului de mașini sport. La finalul turului, vizitatorii se pot fotografia în interiorul unui Porsche, iar fotografia suvenir le poate fi trimisă pe e-mail.

Vizitatorii sunt ghidați cu ajutorul unui iPad. Foto: Porsche

Vizitatorii sunt ghidați cu ajutorul unui iPad. Foto: Porsche

„Amplasarea noului pavilion Porsche între pavilionul Volkswagen și Costumer Centre simbolizează legăturile strânse și istoria comună din cadrul grupului. Sunt încântat că acest magnet de vizitatori a fost extins cu o expoziție ce se schimbă permanent, făcând ca genele sportive ale brandului să fie mai tangibile pentru musafirii noștri”, spune Otto F. Wachs, Managing Director Autostadt.

Pavilionul Porsche din Wolfsburg, a fost deschis în anul 2012 și a câștigat, în același an, premiul pentru design ”Automotive Brand Award” din categoria ”Best of Best – Arhitecture.” Acoperișul pavilionului are un design curb, inspirat de silueta unui Porsche. Designul neobișnuit simbolizează rădăcinile comune care au unit mărcile Porsche și Volkswagen încă de la început.

Acoperișul pavilionului Porsche. Foto: Porsche

Acoperișul pavilionului Porsche. Foto: Porsche

„Pentru Porsche, pavilionul este o structură centrală din sediul principal Volkswagen și reprezintă atât fascinația pentru brand, cât și afinitatea pentru grup”, explică Achim Stejskal, Director Porsche Museum Stuttgart. „Prin reinventarea acestui spațiu, sperăm să le oferim vizitatorilor noi perspective asupra companiei noastre”.

Pavilionul Porsche este unul dintre cele opt pavilioane pe care vizitatorii le pot admira în Autostadt, Wolfsburg. Muzeul ZeitHaus din Wolfsburg expune mașini ale mai multor mărci, inclusiv numeroase modele din istoria Porsche, care se întinde pe o perioadă de peste 60 de ani.

This entry was posted in Events and tagged , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *