Descopera Porsche Cayenne Platinum Edition si noul 718 Cayman

Porsche Cayenne Platinum Edition – o nouă ediție limitată, cu opțiuni extinse

Porsche prezintă o nouă versiune Cayenne Platinum Edition, o ediție specială ce include modelele Cayenne Diesel și Cayenne S E-Hybrid. Ambele oferă, în configurația standard, o serie de caracteristici funcționale premium, la un preț foarte atractiv. De exemplu, jantele mari, de 20 inch, inspirate de designul modelului RS Spyder, sunt adăpostite de pasaje de roți mai late. Interiorul exclusivist include scaune sport din piele, cu reglaj electric în opt direcții, panouri centrale îmbrăcate în Alcantara și sigla Porsche, inscripționată pe tetiere.

Porsche Cayenne Platinum Edition: Cayenne S E-Hybrid. Foto: Porsche

Porsche Cayenne Platinum Edition: Cayenne S E-Hybrid. Foto: Porsche

Porsche Cayenne Platinum Edition: interior Cayenne S E-Hybrid. Foto: Porsche

Porsche Cayenne Platinum Edition: interior Cayenne S E-Hybrid. Foto: Porsche

Modelele sunt disponibile în mai multe variante de culori: un finisaj standard alb-negru, non-metalic, sau cinci culori metalice opționale: Deep Black, Purpurite, Mahogany, Carrera White și Rhodium Silver. Pasajele de roți mai late vin și ele vopsite la culoare. Aspectul exclusivist al modelelor este completat de un pachet exterior high-gloss.

Porsche Cayenne Platinum Edition: Cayenne S E-Hybrid. Foto: Porsche

Porsche Cayenne Platinum Edition: Cayenne S E-Hybrid. Foto: Porsche

Motorul V6, de trei litri, de sub capota modelului Cayenne Diesel Platinum Edition, dezvoltă o putere de 193 kW (262 CP) și consumă în regim NEDC între 6,8 și 6,6 litri de motorină la 100 de kilometri, în funcție de pneurile cu care este echipată mașina. Puterea totală combinată a modelului Cayenne S E- Hybrid este de 306 kW (416 CP). Simbioza perfectă între motorul pe benzină V6 de trei litri și motorul electric rezultă într-un consum total de 3,4-3,3 l/100 km.

Noile modele Platinum Edition sunt disponibile deja pentru pre-comandă, iar lansarea pe piață începe în luna iunie.

Porsche Cayenne Platinum Edition: Cayenne S E-Hybrid. Foto: Porsche

Porsche Cayenne Platinum Edition: Cayenne S E-Hybrid. Foto: Porsche

 

Noul coupé sportiv cu motor central, în 4 cilindri: Porsche 718 Cayman

Porsche prezintă noul 718 Cayman, cea de-a patra generație a coupé-ului sportiv cu motor poziționat central, cu un aspect mai atletic și o eficiență îmbunătățită. La doar câteva săptămâni de la lansarea modelului 718 Boxster, noul 718 Cayman vine în completarea seriei noului model.

Noul 718 Cayman S, cu motor central, în 4 cilindri. Foto: Porsche

Noul 718 Cayman S, cu motor central, în 4 cilindri. Foto: Porsche

Porsche 718 Cayman vine cu același motor boxer cu patru cilindri, cu supraalimentare, ca și noul 718 Boxster. Astfel, pentru prima dată, atât versiunea coupé, cât și versiunea roadster, au o putere identică a motorului. Versiunea entry-level are o putere totală de 220 kW (300 CP) și o cilindree de doi litri, în timp ce modelul S generează 257 kW (350 CP), cu o cilindree de 2,5 litri, o creștere de 25 CP, comparativ cu modelele anterioare. Noul 718 Cayman are un consum NEDC de combustibil de la 8,1 până la 5,7 litri la suta de kilometri.

Porsche 718 Cayman and 718 Cayman S. Foto: Porsche

Porsche 718 Cayman și 718 Cayman S. Foto: Porsche

Noile modele 718 Cayman calcă pe urmele originalului 718 în ceea ce privește dinamica la condus. Grație agilității lor remarcabile, legendarele modele sportive cu motorul poziționat central au câștigat numeroase curse importante în anii 1950 și 1960, precum Targa Florio și Le Mans. Rigiditatea laterală și puterea transmisă la sol au fost îmbunătățite iar setările șasiului au fost complet schimbate, în timp ce arcurile suspensiei și barele stabilizatoare au fost întărite, iar setările amortizoarelor revizuite. Sistemul de direcție a fost configurat pentru a fi cu 10% mai precis, pentru a spori agilitatea și plăcerea la condus. Roțile din spate sunt mai late cu jumătate de inch, iar împreună un set de anvelope redesenate, îmbunătățesc performanțele mașinii la virare.

Noul 718 Cayman S. Foto: Porsche

Noul 718 Cayman S. Foto: Porsche

Noul 718 Cayman a fost dezvoltat în aceeași măsură la nivel de design și tehnologie. Proporțiile echilibrate, prizele de aer proeminente din partea din față și din lateral, precum și profilul coborât asigură un plus de dinamică. Partea frontală a noului model are un aspect mai sculptural și mai masculin. Farurile ultra-subțiri, poziționate deasupra prizelor de aer, ce conțin luminile de parcare și semnalizatoarele, accentuează și mai mult caracterul mașinii. Designul îmbunătățit al blocurilor de lumini bi-xenon cu LED-uri integrate pentru luminile de zi completează aspectul frontal al noului 718 Cayman. Farurile LED în patru puncte cu lumini de zi sunt disponibile pe lista de opționale.

La interior, modificările sunt vizibile atât pentru 718 Cayman, cât și pentru 718 Boxster. Partea superioară a panoului de bord, care include guri de aerisire, este nouă. Au fost adăugate ca standard atât volanul sport cu design inspirat de modelul 918 Spyder, cât și opțiunile extinse de conectivitate, împreună cu noul sistem Porsche Communication Management (PCM).

Interiorul noului 718 Cayman. Foto: Porsche

Interiorul noului 718 Cayman. Foto: Porsche

Noile modele 718 Cayman și 718 Cayman S sunt disponibile deja pentru comandă, iar lansarea pe piața din Europa începe la sfârșitul lunii septembrie.

This entry was posted in Lansari modele noi and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *