Porsche intră într-o nouă eră digitală cu modelul Macan

Porsche pătrunde pe un nou segment de piață, cu ajutorul noului SUV compact Macan. Însă, producătorul auto vine cu o abordare neobişnuită şi în ceea ce priveşte campania de lansare pe piață a modelului.

Lansarea este construită în jurul unei platforme online inovatoare, care foloseşte mai multe canale de social media, pentru a interacționa cu utilizatorii interesați de model. În plus, Porsche va folosi această campanie ca să-și relanseze întreaga sa prezență online.

„Porsche intensified” este sintagma prin care Porsche descrie esența noului Macan, reflectând două aspecte importante legate de model: experiența intensă de la volan și stilul de viață intens al noului grup țintă.

Acest grup, deşi este considerat în continuare un public caracteristic brand-ului Porsche, tinde să fie mai tânăr și mai cosmopolit decât clientela curentă. Însă, așa cum modelul Macan are toate trăsăturile specifice unui Porsche, campania de lansare prin intermediul reţelelor sociale nu lasă nici o urmă de îndoială cu privire la ceea ce face Porsche să fie, în mod inconfundabil, producătorul “celui mai sportiv vehicul din segmentul său”.

Înainte de lansarea pe piaţă a modelului Macan, în primăvara anului următor, publicul va putea experimenta noul model prin intermediul internetului.  Microsite-ul Macan devine, astfel, o interfaţă foarte utilă pentru cei interesaţi să afle mai multe informaţii despre model.

Aici, utilizatorii pot să se înregistreze cu ajutorul conturilor lor personale de Facebook, Google+ sau Weibo şi să urmărească activităţile altor persoane din reţeaua lor, interesaţi de modelul Macan, pentru o viziune mai personală asupra celui mai nou model Porsche.

 

This entry was posted in Lansari modele noi and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *